5.0
gebaseerd op 52 reviews

Weer fantastisch met aandacht en geduld geholpen door Berna! Supermooie wimpertjes ready for vacation🩷

Ratna - 9 dagen geleden
Maryam - 23 dagen geleden

Ga al 2 jaar bij berna voor mijn wimpers en wenkbrauwen en ben altijd tevreden! ze neemt de tijd en het blijft mooi zitten. De salon is mooi en schoon

Nikki - 26 dagen geleden
Shivanie - 27 dagen geleden

Helemaal top
Ik ben zeer tevreden kom eral jaren
Blijven lang zitten

T - 28 dagen geleden

Ik ga altijd als een zeer tevrden vaste klant de deur uit. Berna is een topper!

Khadija - ongeveer een maand geleden

Altijd super tevreden na mijn afspraak! Ze werkt heel precies en is echt een perfectionist. Mijn wimpers zitten altijd prachtig. Voor mij de beste salon!

Marcella - ongeveer een maand geleden

Berna werkt secuur en is klantvriendelijk
Kent haar vak goed en geeft goed advies.

Deborah - ongeveer een maand geleden

Zo lieve leuke en gezellig meid, zeker niet ongemakkelijk en erg flexibel. Altijd plek wanneer ik wil en ben nog nooit ontevreden weg gegaan!

Daniek - ongeveer een maand geleden

Zoals altijd heel tevreden met de service en het resultaat natuurlijk! Berna is een topper

Luna - ongeveer 2 maanden geleden