Weer fantastisch met aandacht en geduld geholpen door Berna! Supermooie wimpertjes ready for vacation🩷
Ga al 2 jaar bij berna voor mijn wimpers en wenkbrauwen en ben altijd tevreden! ze neemt de tijd en het blijft mooi zitten. De salon is mooi en schoon
Helemaal top
Ik ben zeer tevreden kom eral jaren
Blijven lang zitten
Ik ga altijd als een zeer tevrden vaste klant de deur uit. Berna is een topper!
Altijd super tevreden na mijn afspraak! Ze werkt heel precies en is echt een perfectionist. Mijn wimpers zitten altijd prachtig. Voor mij de beste salon!
Berna werkt secuur en is klantvriendelijk
Kent haar vak goed en geeft goed advies.
Zo lieve leuke en gezellig meid, zeker niet ongemakkelijk en erg flexibel. Altijd plek wanneer ik wil en ben nog nooit ontevreden weg gegaan!
Zoals altijd heel tevreden met de service en het resultaat natuurlijk! Berna is een topper