5.0
gebaseerd op 52 reviews

Eerste keer en tevreden. Ze werkt erg netjes en op haar gemak

Khadija - ongeveer 2 jaar geleden

Bernae is echt een schatje! En kijkt ook echt wat past bij je oogvorm🥰 super blij mee

Simone - ongeveer 2 jaar geleden

Erg goed geholpen, ze neemt tijd voor je en erg geduldig.

Emine - ongeveer 2 jaar geleden

Super vriendelijk en top kwaliteit

Sterre - ongeveer 2 jaar geleden
Enida - ongeveer 2 jaar geleden
Hilal - ongeveer 2 jaar geleden

Met 1 woord; geweldig!

Ayse - ongeveer 2 jaar geleden

Elke keer weer super te vrede met mijn wimpers en onze fantastische gesprekstoffen, loveuuuuuu

Rukiye - ongeveer 2 jaar geleden
Tyche - meer dan 2 jaar geleden
Fabiënne - meer dan 2 jaar geleden