5.0
gebaseerd op 52 reviews

Vandaag mijn wimpers laten doen en ik ben superblij met het resultaat! Het ziet er echt prachtig uit. Berna is ook ontzettend lief en professioneel. Zeker een aanrader!

Luna - 4 maanden geleden

She’s incredibly talented and very nice. The precision in her work is unmatched, you’ll always get the best results. Truly the best.

Jem - 4 maanden geleden

Altijd perfectie bij Bernae. Ze luistert goed wat je wilt en denkt altijd mee 🤍

Brecht - 4 maanden geleden

Ik ben heel zorgvuldig en uitgebreid profeesioneel en deskundig behandeld.

Sumeyye - 4 maanden geleden

Lieve personeel. M’n lifting is prachtig gedaan!!

Dikra - 5 maanden geleden

Bedankt voor je review lieve Dikra. Het was ons een plezier. Ik ben blij dat je tevreden bent over de lashlift❤️ we hopen je graag weer te zien in de salon!
Liefs, Berna

Bernaebeauty
Corina - 5 maanden geleden

echt extreem blij!!!

Sanne - 5 maanden geleden

The best!❤️

Alissa - 5 maanden geleden
Fariba - 6 maanden geleden

Lief, enthousiast en goed advies en prachtige wimpers😍

Ratna - 6 maanden geleden