Vandaag mijn wimpers laten doen en ik ben superblij met het resultaat! Het ziet er echt prachtig uit. Berna is ook ontzettend lief en professioneel. Zeker een aanrader!
Luna
-
4 maanden geleden
She’s incredibly talented and very nice. The precision in her work is unmatched, you’ll always get the best results. Truly the best.
Jem
-
4 maanden geleden
Altijd perfectie bij Bernae. Ze luistert goed wat je wilt en denkt altijd mee 🤍
Brecht
-
4 maanden geleden
Ik ben heel zorgvuldig en uitgebreid profeesioneel en deskundig behandeld.
Sumeyye
-
4 maanden geleden
Lieve personeel. M’n lifting is prachtig gedaan!!
Dikra
-
5 maanden geleden
Corina
-
5 maanden geleden
echt extreem blij!!!
Sanne
-
5 maanden geleden
The best!❤️
Alissa
-
5 maanden geleden
Fariba
-
6 maanden geleden
Lief, enthousiast en goed advies en prachtige wimpers😍
Ratna
-
6 maanden geleden