Kim
-
ongeveer een jaar geleden
I had my lash extensions done by Berna and I’m beyond impressed! 💕 Not only is she a lovely person, but her work is incredibly precise and professional too. I’ve tried several lash technicians before, but Berna’s work truly stands out. Highly recommend her if you’re looking for quality and care in every detail!
Jem
-
ongeveer een jaar geleden
Sterra
-
ongeveer een jaar geleden
Zeynep
-
ongeveer een jaar geleden
Jasmine
-
ongeveer een jaar geleden
Super goed geholpen!
Merve
-
meer dan een jaar geleden
Berna is altijd super lief en laat je erg op je gemak voelen. Het resultaat van de wimpers is altijd weer prachtig en ze luistert goed naar je wensen! Absoluut een aanrader om je wimpertjes bij Berna te laten zetten!
sinta
-
meer dan een jaar geleden
je bent de allerbeste wimperstyliste die er is!❤️❤️❤️❤️❤️
sinta
-
meer dan een jaar geleden
Super te vrede met mijn wimpers, ze doet het snel en super mooi. Ook altijd gezellig kletsen super lieve meid.
Sara
-
bijna 2 jaar geleden
Carmen
-
bijna 2 jaar geleden